خدمات رنگ و لایت (مش) در کرج در بهترین مرکز آرایشی کرج – مینا میرزایی

خدمات رنگ و لایت به عنوان یکی از پرطرفدار ترین خدمات موجود در سالن های زیبایی، نقش اساسی در تغییر ظاهر و استایل افراد دارد. فرایند رنگ و لایت با استفاده از مواد رنگی اختصاصی و تکنیک‌های آموزش دیده شده توسط آرایشگران حرفه‌ای است، که همیشه به دنبال بهبود و به روزرسانی خدمات خود هستند. از رنگ طبیعی و کلاسیک تا رنگ‌های جسور و مدرن، انتخاب مناسب رنگ و لایت موها تاثیر بزرگی بر زیبایی و جذابیت شخص دارد. با توجه به اینکه رنگ و لایت می‌تواند تاثیر زیادی بر جلوه پوست و چهره داشته باشد، اهمیت به انتخاب مناسب رنگ مو دو چندان می‌شود. آرایشگران ما با دقت و حرفه‌ایت با در نظر گرفتن رنگ پوست، سلیقه شما و جذابیت طبیعیتان، بهترین پیشنهادات رنگ و لایت را ارائه می‌دهند تا شما از نتیجه نهایی راضی و خوشحال باشید. در ادامه راجب...

رزرو تلفنی نوبت 021338620

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره

برخی از نمونه کارا

توضیحات بیشتر

خدمات رنگ و لایت به عنوان یکی از پرطرفدار ترین خدمات موجود در سالن های زیبایی، نقش اساسی در تغییر ظاهر و استایل افراد دارد. فرایند رنگ و لایت با استفاده از مواد رنگی اختصاصی و تکنیک‌های آموزش دیده شده توسط آرایشگران حرفه‌ای است، که همیشه به دنبال بهبود و به روزرسانی خدمات خود هستند. از رنگ طبیعی و کلاسیک تا رنگ‌های جسور و مدرن، انتخاب مناسب رنگ و لایت موها تاثیر بزرگی بر زیبایی و جذابیت شخص دارد.

با توجه به اینکه رنگ و لایت می‌تواند تاثیر زیادی بر جلوه پوست و چهره داشته باشد، اهمیت به انتخاب مناسب رنگ مو دو چندان می‌شود. آرایشگران ما با دقت و حرفه‌ایت با در نظر گرفتن رنگ پوست، سلیقه شما و جذابیت طبیعیتان، بهترین پیشنهادات رنگ و لایت را ارائه می‌دهند تا شما از نتیجه نهایی راضی و خوشحال باشید. در ادامه راجب انواع خدمات رنگ و لایت بیشتر صحبت میکنیم.

خدمات رنگ و لایت در کرج

انواع خدمات رنگ و لایت و رنگ مو

در گذشته خدمات رنگ مو فقط شامل رنگ مو های یک دست برای یک تغییر ساده میشد اما امروزه با پیشرفت صنعت زیبایی روش های مختلف و بسیار زیبایی برای رنگ مو وجود دارد که در ادامه با انواع آن آشنا میشوید. با آشنایی با این مدل رنگ مو ها میتوانید رنگ موی دلخواه خود را پیدا کنید و در بهترین سالن زیبایی کرج که سالن زیبایی خانم مینا میرزایی می باشد با بهترین کیفیت انجام دهید. 

رنگ مش

رنگ مش یکی از پرطرفدار ترین نوع رنگ مو ها است که از دیرباز تا کنون همچنان طرفداران خاص خود را دارد. در این روش ابتدا با استفاده از کلاه مخصوص مش که دارای سوراخ است تکه هایی از مو را به طور تخصصی و اصولی از سوراخ های کلاه خارج میکنند و دکلره را روی آنها انجام میدهند. سپس رنگساژ مناسب را بر روی موهای شما قرار میدهند. رنگ مش به خودی خود انواع مختلفی دارد که به شرح زیر است:

  • لایت کلاهی یا سوزنی
  • مش فویل یا سوییت مش
  • مش شانه ای 
  • مش تکه ای

هر کدام از انواع رنگ مش تکنیک خاص خود را دارد که البته یکی از سخت ترین نوع رنگ مو ها محسوب میشود که فرد انجام دهنده حتما باید از مهارت بالایی برخوردار باشد. در سالن زیبایی مینا میرزایی در کرج میتوانید بهترین رنگ مش را تجربه کنید.

آمبره

آمبره سبک دیگری از رنگ مو است که در میان افراد، خصوصا جوانان و نوجوانان محبوبیت زیادی دارد. در این تکنیک رنگ مو، موها از ریشه تیره است و هر چه به سمت ساقه و پایین مو حرکت می کنیم رنگ مو روشن تر میشود. ترکیب های رنگی در سبک آمبره کاملا سلیقه ای است اما اصول آن به طور کلی از تیره به روشن میباشد. ناگفته نماند که دو نوع آمبره روسی و برزیلی داریم که برای اطلاعات بیشتر میتوانید از متخصصان اینکار در سالن زیبایی مینا میرزایی مشاوره بگیرید.

بالیاژ

از دیگر تکنیک های جدید و پرطرفدار رنگ مو میتوان به بالیاژ اشاره کرد. بالیاژ معمولا برای روشن کردن مو ها استفاده میشود اما تکنیکی برای هایلایت مو نیز محسوب میشود. همچنین این نوع رنگ مو بیشتر برای مو های صاف استفاده میشود و نتیجه خوبی را به عمل می آورد بنابراین اگر موهای فر دارید بهتر است در ابتدا از روش هایی مانند کراتین مو در سالن زیبایی مینا میرزایی مو های خود را صاف کنید. به طور کلی هایلایت شباهت زیادی به بالیاژ دارد با این تفاوت که در بالیاژ پیچیدگی خاصی در رنگ آمیزی وجود دارد و نیازمند تخصص و مهارت بالا است. بالیاژ مو همچنین مدل های مختلفی دارد که در ادامه معرفی کرده ایم:

  • بالیاژ سایه روشن مو
  • بالیاژ روسی
  • بالیاژ ریلی مو
  • بالیاژ برزیلی
  • بالیاژ خطی
  • بالیاژ مو به روش پوشینگ
  • بالیاژ ترکیبی شلال و پوشی

هایلایت

هایلایت مو یکی از محبوب ترین روش های رنگ مو میان تینیجر ها میباشد که با ایجاد رگه های روشن لابه لای مو های تیره انجام میشود. در این روش به کمک فویل تکه هایی از مو را رنگ آمیزی میکنند که روش فوق العاده ای برای افزایش جذابیت مو های شما است. در ادامه با انواع مختلف تکنیک های هایلایت آشنا می شویم:

  • سبک سنتی که با استفاده از فویل است
  • هایلایت مو با کلاه
  • هایلایت مو و ایجاد سایه های روشن تر با روش بالیاژ مو

سامبره

یکی دیگر از تکنیک های جدید رنگ مو سامبره است. سامبره شبیه به آمبره می باشد اما به روشی مدرن تر! در آمبره رنگ مو ها از ریشه به ساقه روشن تر میشود در حالی که در روش سامبره رنگ مو های شما از ریشه به ساقه روشن است اما هر چه به ساقه مو نزدیک میشویم رنگ ملایم تری خواهیم داشت. بنابراین شما در روش سامبره چند طیف رنگی مختلف را مشاهده میکنید. همین مسئله باعث جذابیت و خاص شدن تکنیک سامبره میشود.

هزینه رنگ مو در بهترین سالن زیبایی کرج- مینا میرزایی

هزینه رنگ مو متاثر از عوامل متعددی است که در زیر توضیح داده شده است:

 نوع و کیفیت رنگ: نوع رنگ مو (مانند رنگهای طبیعی یا فانتزی) و کیفیت آن (مانند ترکیبات مواد شیمیایی) می‌تواند هزینه را تحت تاثیر قرار دهد. رنگهای با کیفیت بالا معمولاً گران‌تر هستند.

 طول و ضخامت موها: مقدار محصولی که برای رنگ آمیزی موها لازم است بیشتر خواهد شد اگر موها بلند و یا ضخیم باشند، که هزینه را افزایش می‌دهد.

محل سالن و تجهیزات: سطح و اعتبار سالن رنگ آمیزی مو نیز می‌تواند هزینه را تحت تاثیر قرار دهد. سالن‌های با امکانات بیشتر معمولاً هزینه بیشتری دارند.

تجربه و مهارت آرایشگر: آرایشگری که تجربه و تخصص زیادی در این زمینه داشته باشد، ممکن است قیمت بالاتری داشته باشد. به علاوه، آرایشگرهای معروف و محبوب ممکن است قیمت بیشتری بگیرند.

خدمات اضافی: اگر شما به خدمات اضافی مانند بالا آمدن مو، کوتاه کردن موها، ماساژ فردریک، ماسک مو و … نیاز دارید هزینه رنگ مو نیز تحت تاثیر قرار می گیرد.

این تنها چند عامل است که ممکن است بر هزینه رنگ مو تاثیر گذار باشند و تعداد بیشماری عوامل دیگر نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

نتیجه گیری

سالن زیبایی خانم مینا میرزایی یکی از معروف ترین و بهترین سالن های زیبایی در کرج است که خدمات مختلفی از خدمات زیبایی را به مشتریان خود ارائه میدهد. محبوبیت این سالن از چندین جهت است که مهمترین آن کیفیت محصولات مصرفی در هر زمینه ای و مهارت پرسنل سالن میباشد. در این سالن میتوانید با خیال راحت هر مدل از رنگ مو و سبک های جدید را که میخواهید بی نقص و به طور حرفه ای انجام دهید. برای دیدن نمونه کار ها میتوانید از پیچ سالن زیبایی مینا میرزایی در کرج استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *